Tort "Na leśnej polanie"


Dwa lata temu na moim blogu pojawił się przepis na tort śmietankowy.
Dzisiaj chcę Wam go zaprezentować 
w troszeczkę innej formie.
Wyglądem przypomina pień porośnięty mchem, malinami i borówkami.
To tort "Na leśnej polanie".





Tort przygotowujemy według przepisu na tort śmietankowy LINK.
Na bokach tortu zrobiłam niewielkie wgłębienia, rysy
tak, aby przypominał pień i całość polałam polewą czekoladową.
Mech przygotowałam według przepisu na ciasto "Leśny mech" Link.
Wierzch i boki tortu okleiłam okruszkami ciasta szpinakowego.
Na koniec ozdobiłam malinami i borówkami.

Smacznego!




 

3 komentarze:

  1. Wspaniały tort:)
    Ciasto należy zagnieść 2 tygodnie wcześniej i upiec placki?
    Czy tylko zagnieść ciasto?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak,należy upiec dwa tygodnie wcześniej.Pozdrawiam

      Usuń

Printfriendly